Saturday, October 25, 2014

Wicked

 
Deze keer heb ik voor jullie een Wicked verjaardagskaartje. Dit kaartje heb gemaakt met materiaal van allemaal verschillende merken.
 
 
Het zwarte papier is zwarte craft papier en achtergrond papier is gemaakt op fluweelkarton. Het spinnenweg is aangebracht op het fluweelkarton met Versamark, verf rollertje (action) en Dutch Doobadoo Art Mask Spider Web. Het woord Wicked heb ik aan gebracht met Viva Structuurpasta Decor Wit. Dat woord staat trouwens op Tim Holtz Layered Stencil Halloween stencil. De shape van de kaart is gemaakt Dutch Doobadoo shape art nr. 470.713.103. de zwarte figuurtjes zijn ook van  Dutch Doobadoo. Overige kleine onderdelen komen van diverse winkels.
 

 Het afdrukje dat ik gebruikt heb is er één van Ppinkysdoll. De achtergrond is gekleurd met Panpastel kleuren: 470.5 Violet en 680.3 Bright Yellow Green Shade. De kleuren van de digi kan ik jullie niet vertellen, want ik ben de kleuren vergeten op te schrijven.
 
Tot de volgende keer,
 

9 comments:

Cordine said...

gaaf Sas!
groetjes
Cordine

Alexandra van den Berg-Verhoeven said...

Oww die is super geworden Sas!!

lieve groetjes Alexandra

Lia vdB said...

Ja Saskia, je weet dat dit mijn stijl ook is. Gisteren nog getwijfeld die spinnewebmal te kopen.... niet gedaan.... domdom zie ik nu. En de haren....geweldig! Daar kan geen kapper tegenop.

Hartelijke groeten,
Lia

Doreen said...

Wow this is stunning.xxx

Bastine said...

tis een plaatje.Super gedaan Sas.

Groetjes Bastine

Erica ♥ said...


Wat een ontzettend mooie kaart, ziet
er echt schitterend uit ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Aletta said...

Ziet er geweldig leuk uit!
Mooi al die stencil details.
Groetjes Aletta

*Urška* said...

Čudovita voščilnica v lepih barvah.Kosem se sprehodila po blogu,sem našla prekrasne stvari,ki so mi zelo všeč.
Lep pozdrav iz Slovenije
Urška

Dortesjs said...

gorgeous
https://www.facebook.com/groups/645198078933984/