Saturday, February 20, 2010

Sweet Tilda

Deze keer heb weer gekozen voor lief plaatje van de nieuwe serie van Magnolia.
Ze ziet er zo lekker ondeugt uit.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Gery en komt uit de serie Lemonade.
Het lint en de vlindertjes heb ik een paar weken geleden gekocht bij de Action.
En de rozen en bladjes komen van wildorchidcrafts.

Ook dit plaaje heb ik gekleurt met copics.
Deze keer heb ik voor de volgende kleuren gekozen.

Voor de huid: E00 - E02 -E50 - E51
Voor de haren: Y21 - E43 - YR31
Voor het jurkje: 00 - RV21 - YG06 en YG07
En voor de schoenen : E43

5 comments:

Angelique said...

wauuuw wat een prachtige kaart!!

Unknown said...

het is weer een hele mooieeeeeeeeeeeee en wat is ze leuk he die stempel helemaal cute

Liefs nellie

creacora said...

nou het is een hele mooie geworden idd een erg leuke stempel en het papier is ook erg mooi

Deb Mitchell said...

Ohhhh, this card is jut sooooo gorgeous!!!! So happy I found your blog!

Hugz

Deb- mitchy64
Owner- Deb's Creations. Australia

crazyknutselgek said...

Super deze zeg.
En ja dit papier ben ik ook helemaal verliefd op

liefs anita