Sunday, February 21, 2010

Honey Tilda on Postbag with love letters

Toen ik vanochtend uit bed stapte had ik geloof ik beter terug kunnen kruipen.
Phfffffffffff ik loop mezelf vandaag in de weg.
Dus ben ik maar gaan freubellen,
omdat ik daar meestal wel wat rustiger van word.
Ik ben maar eens begonnen met bezoeken van de bolg's die ik volg.
En toen ben ik verschillende Challenge's tegen waar je nog aandeel kon nemen.
Omdat ik niet precies wist wat ik wilde maken,
ben ik maar een paar kaartjes gaan maken voor de diversen Challenge's
En dit een van die kaartjes en deze is voor de Just Magnolia Challenge.
Ik heb gebruik gemaakt van stukjes papier en freubeltjes die ik nog had liggen in bak die ik nog moest opruimen.
Dit plaatjes komen uit de nieuwe Raising The Ceiling & Right Trought My Heart van Magnolia.
Het is een combinatie van twee stempels...........
Honey Tilda en Postbag with love letters.
Het is een simpel kaartje geworden......
maar ik ben wel tevrede het resultaat
Het afdrukje is gekleurd met copics..........maar ik ben de kleuren vergeten op te schrijven.

6 comments:

crazyknutselgek said...

deze is schitterend zeg.
Bij mij wil het de hele week al niet lukken helaas.

Ik ben maar aan het knippen gegaan. en zo heb ik al wat doosjes geknipt.maar goed nu nog bewerken.

liefs anita

Milnie said...

wat een schatje Saskia! klinkt echt als een heerlijk begin van deze prachtige zondag!

veel liefs!

creacora said...

wauw wat een schitterend kaartje !!

Bev said...

Wonderful card, the image is so sweet. Thanks for joining us at JM this week x

Please consider removing comment verification.

Sheila said...

Fabulous card adorable image, just love it!.
Thanks for joining us this week on Jm.
Hugs
Sheila xx

The Dolphin Inn said...

Awwww this is so cute !!! love what you did with the sketch TFS XXX