Tuesday, July 26, 2016

Oeps ........


Hey goede dag,

Op onze DT dag hebben wij een super mooi product van Jef gehad "Molotow Liquid Chrome" markers.
Omdat Molotow dit 20 jaar bestaat wil de eigenaar iets speciaals uitbrengen. Dat zijn de Molotow Liquid Chrome geworden. Dit is eigenlijk spuitbusverf maar dan met de technologie van een marker.
Ze hebben het uitgebracht als een 20 Years Edition. Maar wat mij betreft mogen ze het uitbrengen als een vast product, want dit is wel een erg leuk product om mee te werken in je project.
De Liquid Chrome is in 3 maten markers uitgebracht, 1mm, 2mm en 4mm.

Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van de 2mm en 4mm Molotow Liquid Chrome marker.
Eerst heb ik heb ik met behulp van een stencil van Dutch Doobadoo de omtrek van de letter geplaatst met de 2 mm marker.  Daarna heb die ingekleurd met de 4mm Molotow Liquid Chrome marker.

.
Ook deze achtergrond heb ik weer gemaakt met de grote A4 Gelliplate, Ara verf, Schutpapier 225 grams en een Dutch Doobadoo stencil.
Destiny Fairylock is een digi van Fairy Ink. Alleen heb ik haar vleugels eraf geknip zodat ze op een verlegen, maar ondeugend meisje lijkt.


 Wat heb ik deze ronde gebruikt.

ARA verf:
E23 Cadmium Red Deep
B229 Blue Lake
A367 Vine Black

Copic markers:
Huid: E000 - E00 - E21 - R20
Haar: BG01 - BG02 - BG05 - BG07
Ogen: G94
Jurk: RV10 - RV13 - RV14 - RV17
Bloemen: YG13- YG17 - YG25 en RV10 - RV13 - RV14

De stipjes in de ogen zijn gezet met Copic Opaque White.

Nou dat was die weer voor vandaag.
Hopelijk tot snel.


 

No comments: