Monday, May 18, 2015

Geisha in green

 
Hoi Allemaal,

. Deze keer heb ik voor deze Card gekozen. Ik ben een echte fan van Aurora Wings, dus het is geen verrassing als ik jullie vertel dat deze Geisha ook van haar is. Ik heb haar gekleurd met Copics Markers. Wat is dit toch een fantastisch product om mee te kleuren, je kunt zo'n mooi nadruk op details leggen.



Ik zal eerst vertellen wat ik allemaal gebruikt heb op deze Card. Het papier wat ik gebruikt heb heet Biotop, daar het ik twee kleuren Dyluslions Ink spray "Calypso Teal" en "Fresch Lime"op gesprayd. Daarna heb ik bloemen aan gebracht met een bloemen mask van Dutch Doobadoo, aan 1 zijde heb ik dat gedaan met Witte Gesso en ander kant Distress Ink "Peacook Feathers". De grote bloemen zijn van Noor! Design en zijn gestempeld  met Versafine "Onyx Black". De witte stippels op de bloemen zijn gezet met de witte Molotow.




Deze tekst heb ik zelf gemaakt in Word en lekker grillig uitgeknipt en bewerkt met Distress Inkt "Salty Ocean". Daarna heb ik een Multiliner 0.1 een klein lijntje onder de teksten gezet.
 
 
 Intussen ben ik er achter gekomen dat een goed wit potlood echt bij je basis knutselspullen hoort. Die heb ik gebruikt om het gezicht in te kleuren, maar ook om het rood in de wenkbrauwen en rond om de ogen af te zwakken.


 
Dan rest mij nog dat ik jullie moet vertellen welke kleuren ik gebruikt:

Voor de nek en rug: E000-00-02-11
Voor de haren:  B24-26, C7-9 en 100
Voor de ogen: E55-59
Voor de lippen en wenkbrauwen: R22-24-29 en een wit potlood
Voor de kimono en lint in het haar: BG10-11-15-23-49
 Voor roze bloemen: RV00-02-85-89
Voor de blauwe bloemen: B21-24-26-29 en Y23
Voor het Goud: Y26, YR21-23 en Spica Gold
Voor de vlinders in het haar: BG02-09-57 en YR23
 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om je copics te pakken.
 

Tot de volgende keer,


1 comment:

Anonymous said...

Prachtiggg, schitterende kleuren!!!
Creatieve groetjes, Gaby