Sunday, June 1, 2014

Hey you sexy lady

Deze keer heb ik een heel ander soort afdrukje gekleurd. De meeste mensen die mij persoonlijk kennen weten dat dit soort plaatjes ook echt bij mij passen. Het voordeel van deze tekening is dat er al erg veel schaduw aangebracht is door de tekenaar. Je hoeft alleen maar te zorgen dat deze extra worden aangezet met de juiste kleuren.

Welke kleuren heb ik deze keer gebruikt!!!

Voor de huid:
 
  

Voor de haren:
 
 
Voor de goud kleurige achtergrond en gouden sierraden:


Voor de armbanden:  
 

Voor de zwemkleding: 
 

De tekening is van Mitch Foust.

Zo dat was die voor vandaag. Ik heb nog een paar hele leuke digi's klaar liggen om te kleuren.
Die laat ik jullie binnenkort zien.
 
 
Tot de volgende keer.
 

3 comments:

Gea said...

prachtig!

Dina said...

super geil

aussie aNNie said...

OH WOW another super card...love it.xxx aNNie