Saturday, April 20, 2013

Viervoudige Easelkaart

 Een paar weken geleden had mijn vriendin Chantal een super gave viervoudige easelkaart gemaakt. dat patroon heb ik gebruikt voor mijn viervoudige easelkaart. Zij heeft de maten voor de kaart op haar blog staan.
Mijn vriendin Simone is vandaag jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. En ze was er super blij meer.

Wat heb ik allemaal gebruikt
- Scrappapier van Pion Design
- Kraft
- Witte cardstok
- Rozen "WOC"
- Postzegels "Kaarten maken met Tiets"
- Houten freubeltjes "Xenos"
- Pareltjes "Action"
- Tekst label "Kimya Verpakkingen"
- Bedel "Stamps Scraps"
- Scrappersflos
- Kant lint
De stempels die ik heb gebruikt komen uit de nieuwe collectie van Magnolia.
 Skin: E000-000-00-21-R21
Hair: E08-09-E29
Dress: YG11-13-17-91
Apron: E41-42-0
Boots: E41-42-43-44
Flower: Y000-32-35 G82-94

Skin: E000-000-00-21-R21
Hair: E08-09-E29
Tutu: YG11-13-17-91
Ballet shoes: E41-42-43-44
Crown: C3-1-0

De kaart doet aan de volgende challenges:
De alfabet challenge van Magnolia club op clubs.nl
De challenge nr 11  van Time for Magnolia Challenge

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn versie vinden.
Tot de volgende keer.

11 comments:

Dina said...

wauh hartstikke mooi

tanja said...

is mooi geworden Sas ,en ook mooi ingekleurd ..........mijn sta ook weer newe ............xxxtanja

jolanda said...

schitterend kaartje

Corrie said...

Wauwww wat mooi Saskia
Groetjes Corrie

Karin said...

Prachtig kaartje, wat een leuk model!
Gr. Karin

Chantal said...

Wauwsa! Wat een mooie kaart meis! En wat lief dat je die aan Simone hebt gegeven. Het is een leuk model he? Lief dat je mijn naam en link erbij gezet hebt meis. Enne... meld je je kaart dan ook nog even aan bij Time For magnolia? Want ik zie je kaart er (nog) niet bij staan hihihi. Lieve knuffie chantal

Marianne said...

Ziet er heel goed uit.
Groetjes Marianne

Yvonne said...

Schitterende kaart Sas, kan me heel goed voorstellen dat Simone er blij mee is!!!
liefs Yvonne

Muuske said...

Prachtige kaart,mooi model.groetjes Margo.

Christa said...

Hoi Saskia , dit ziet er zo gaaf uit !! Ik vind een easelkaart al niet gemakkelijk .... jij maakt gewoon een viervoudige !! Ziet er erg mooi uit. Leuk dat je meedoet bij TFM. Groetjes , Christa.

Juls said...

what an amazing project! Hugs Juls