Saturday, November 3, 2012

Tilda with two little gift

Eindelijk weer een kaart van mij.Phfffffffff ik heb het de laatste tijd veelste druk gehad.
Maar ik ben weer helemaal terug.Deze keer een kerstkaartje.....zoooo wat moet ik er nog veel maken.

Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door een kaartje dat ik vorig van Yvonne heb gehad met kerst.Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze kaart... Doohickey Tilda Lace, Memorybox Holly Vine, Spellbinders Nestabilities Circle...deze stanzen heb ik uit gestanst met de Big Shot. De rode pareltjes zijn Kaisercraft.Het papier is de Kerst lijn van Maja Design van vorig jaar. Bloemen komen natuur bij Scrap & More vandaan. Alleen de rode bes , takjes en groene lint komen uit mijn eigen voorraad.
Het stempeltje dat ik heb gebruikt heet Tilda with two little gift en zij komt uit de nieuwste Kerst Collectie van Magnolia. Ik heb haar gestempeld met Memento Inkt op DCP papier. Natuur heb ik die weer gedaan met Copic Markers.............wist je trouwens dat ze bij Scrap & More regelmatig Copic workshops geven.

 

6 comments:

Chantal said...

wauw zeg Sas wat ontzettend gaaf om een Tilda van jou weer te zien en hoe mooi is deze zeg!!! Super weer meis!!! Lieve groetjes, Chantal

jolanda said...

prachtig kaartje, leuk afdrukje

marion said...

Schitterend kaartje heb je gemaakt, knuf, Marion

Diana said...

Geweldig mooi kaartje!
Groetjes Diana.

Liesbeth said...

Mooi gemaakt Saskia, succes met de volgende.
gr. Liesbeth

Sandra said...

Wat een mooi kaartje !