Saturday, May 12, 2012

Welcome in the family

 Van de week kwam ik dit plaatje tegen op de site van Jade Dragonne.
Daar staan ontzettend veel plaatjes op van Cutie Pie's.

TIP: Die kun daar zomaar downloaden......
dus weer een heel hoop digi's voor niks.
en dat is toch weer een mooie meevaller in deze toch al zo dure tijd.

Wat heb ik deze keer gebruikt voor het maken van deze kaart.
Scrappier: Authentique
Stanzen: Butterfly en takjes.
Randjes zijn aan gezet met: Distress Ink "Pumice Stone"
Het lint en charm komen uit mijn eigen voorraad.
Maar de rest kun je allemaal kopen bij Scrap & More in Vinkel.
De pons die ik heb gebruikt heb ik kado gehad...........en ik heb geen idee van welk merk die is.
En ook dit plaatje heb ik natuurlijk gekleurd met Copic Markers

Hopelijk hebben jullie iets aan de tip!!!!
Natuurlijk ben ik weer zeer beniewd wat jullie van kaartje vinden.

Knuff Sas


7 comments:

Chantal said...

En nu zie ik ook de gehele kaart en wat een bjoetie meis!!!! Lieve groetjes, Chantal

marion said...

Wat een bjoetie Saskia, prachtig hoe je de haartjes ingkleurd hebt. Liefs, Marion

Riet said...

Wat een schitterende kaart Saskia.

Liefs Riet.

Yvonne said...

Heel mooi Sas.

liefs Yvonne

Karin said...

Wat een leuk kaartje!

simone said...

wat een mooie kaart, ook erg mooi ingekleurd
Groetjes Simone

Margreet said...

wauw sas wat n leuke kaart
Liefs Margreet