Friday, February 10, 2012

Bubbels............

Woensdagmiddag heb ik lekker zitten freubele.
Tilda had ik zondag al zitten kleuren maar ik moest er alleen nog een kaartje van maken
En dit is het eindresultaat.
Het scrappapier wat ik gebruikt heb is een oudere lijn van Magnolia collectie's "The winner Takes it All" en "Sweet Rainbow"
Het "May Arts"Gas lint heb ik een beetje gerimpeld en om de cirkel heen geplakt.
En de Doohickeys Butterfly is natuurlijk van Magnolia.
Het andere lint kun je ook kopen bij Scrap & More.
Trouwens alles wat ik gebruikt heb komt daar vandaan.
Bloemen en de blingbling zijn van Magnolia staan nog niet in de webwinkel
maar die verkopen ze daar wel.
Tilda komt uit een oudere collectie van Magnolia "Fairytale Collection"
Ze is gekleurd met "Copic Markers".
En de zeepbellen en vleugels zit een beetje "Stickels"

Dank je wel voor de leuke reacties die jullie telkens weer bij mijn creaties achterlaten.

Knuff Sas

4 comments:

SandraR said...

Supermooi kaartje, Sas!
Mooie kleuren en details, vooral de "glitters" maken het echt áf.
Heel erg mooi!

Liefs, San

marion said...

Hij is supergaaf je kaartje Saskia. supergaaf ingekleurd en superleuk lint gebruikt. Liefs, Marion

Chantal said...

Hoolie kemoolie, wat is deze keigaaf Sas!!!

SandraR said...

Mocht je het leuk vinden, ik heb je een award gegeven op mijn blog. Feel free om hem "op te halen".

Liefs, San