Thursday, August 25, 2011

cupcakes

Een paar weken geleden heeft Angelique van Scrap en More
haar DT-team ontzettend verwend
met een super gave DT-Dag.
Toen hebben we een cupcake leren maken.
 Ik vond dit zo ontzettend leuk,
dat ik er nog een paar heb gemaakt.
De aankomende tijd ga ik er nog véél meer maken.
 Deze bruine is voor mijn moeder die krijgt zij voor haar verjaardag in September
 En deze cream kleurige is voor een vriendin, zij krijgt deze ook voor haar verjaardag.
Bijna al het materiaal wat ik gebruikt heb kun je natuurlijk kopen bij Scrap en More in Vinkel.
En daar kun je ook een super gezellige workshop volgen om cupcakes te leren maken.

Dank je wel voor alle lieve berichtjes bij al mijn creaties van de afgelopen weken.

Knuff Sas


11 comments:

Christa said...

hoihoi ,wow ze zien er verukkelijk uit zeg hihi heel mooi weer xx christa

Angelique said...

oohhhh deze is ook gaaf zeg!!

marja said...

Ooooooh Saskia wat ontzettend mooi!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Rosita said...

oooooooo die zijn mooi Sas ,daar heb ik hier vast wel een heeeeeeeel mooi plekje voor ,welke is voor ikke ;-)
dikke kus Rosita

Unknown said...

wat een mooieeeeee en wat een gave kleuren prachtiggggggggggggg

Liefs Nellie

SandraR said...

Wow! Prachtig, Saskia!!! Mooie kleuren ook! Bijna om op te eten, hahaha!

Groetjes, sandra

Lenet said...

Ik vind ze prachtig geworden.helemaal geweldig. deze staat bij mij ook nog steeds op mijn to do lijst..Als ik de jouwe zie krijg ik er zin in om te maken..

#Sandra# said...

Hey Sas
Die zijn wel heel gaaf zeg, lijkt me erg leuk om te maken dat zal vast geen straf geweest zijn.
Groetjes San

chantal en sygrid said...

wouw saskia
wat een super moie cup cakes
echt super
liefs chantal & sygrid

Dina said...

super man ik moet mijn eerste nog steeds klaar maken

majo said...

Wat prachtig!!!.
Echt heel mooi gemaakt. Daar gaat moeders vast blij mee zijn . Fijn weekend Gr Majo