Sunday, June 12, 2011

With Love

Een vriendin van mij liep te mopperen
 dat zij nooit van die kaarten kon maken ik.
Wat ik heb van alles in huis........en zij niet.
Dus heb ik haar laten zien dat dit wel kan.
Want het volgende kaartje heb ik gemaakt met het materiaal wat zij in huis heeft.
 Ik wilde nog een kaartje maken voor de Karen Doodles challenge van de week.
Dus het was een dubbel challenge!!!!
Ik ben best te vrede over het resultaat.......
ondanks de simpelheid van het kaartje
Ik heb het plaatje in gekleurd met copic makers die ze o.a. verkopen bij Scrap en More
En uhhhhhh de kleuren ben ik vergeten op te schrijven.....
Knuff Sas



11 comments:

Christina said...

Dat is een prachtige kaart geworden Saskia! Heel mooi!
Groeten Kristel

creacora said...

ik vind hem ook schitterend !!!

Groetjes Cora

chantal en sygrid said...

schitterend kaartje saskia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

SandraR said...

Prachtige kaart! Mooi voorbeeld hoe je ook hele mooie kaarten kunt maken met weinig materiaal. Super gedaan!!
Groetjes, Sandra

Bernadet said...

hihi je vriendin mist misschien net dat beetje creativiteit wat jij wel hebt.
Dat laat jij met dit prachtige kaartje wel zien;)
Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

Riet said...

Wat een leuke kaart Saskia.

Liefs Riet.

Yvonne said...

Het is een leuke kaart geworden Saskia!
groetjes Yvonne

Renata van Miltenburg said...

Less is more! Prachtig gekleurd trouwens.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Aletta said...

Met weinig materiaal heb je toch een mooie kaart gemaakt. Groetjes Aletta (gastdesigner KD)

Angelique said...

Prachtig en dan met weinig materiaal! Bedankt voor je deelname!!

anja said...

leuk datje meedoet,je kaartje is super ,succes voor deze week.
gr anja KDDT-nl