Wednesday, June 29, 2011

Thee huisje

Vanochtend heb ik bij creations by AR het patroon van dit leuke thee huis gekocht.
Dit heb ik gemaakt voor de Magnoliaclub
daar hebben ze in Juni een hele uitdaging.
Iedere maand hebben ze een leuke challenge en workshop.
Dat heb ik net als het lint, pareltjes en draad gekocht bij Scrap en More.
De vlinder is een Doohickey Dragonflies van Magnolia.
De takjes zijn gemaakt met een Martha Steward pons.
Het dakje van het huisje kan eraf......
wel zo makelijk met vullen.
Ik heb er alleen zelf een binnenzijde in gemaakt,
anders vliegen de theezakjes door het huisje.

De stempel die ik gebruikt is Strawberry Jummy Tilda
Ik heb alleen het aardbei verkeerd om gekleurd.
Ik heb de volgende copics kleuren gebruikt.
Huid: E000-E00-E51-R20
Kleding: R81-R83-R85-R89
Haren: E31-E33-E35
Aardbei:R00-R32-R35-R59-YG21-YG23-YG25

Ik ben natuurlijk weer super benieuwd wat jullie van deze creatie vinden!!
Knuff Sas

16 comments:

Yvonne said...

Wauwie, zeg dit is wel heel erg mooi, wat een keileuk idee zeg.
liefs Yvonne

chrilvian said...

prachtig

Riet said...

Wat schitterend gemaakt Saskia.

Liefs Riet.

Cordine said...

Super leuk!
Groetjes
Cordine

m@deliefjuh said...

zo...mijn mond is weer dicht.. wat is ie gaaf zeg! top joh!

chantal en sygrid said...

wow wat een gaaf theehuisje
echt geweldig
liefs chantal & sygrid

marijke said...

jeeeeeetje wat een geweldig thee huis en wat een schitterend patroon is dit , echt super , ik blijf er naar kijken hoe je dat nu toch voor elkaar hebt hahaha

marja said...

Ooooooh wat een schitterend thee huisje Saskia, wat een super leuk idee!!!

Lieve groetjes Marja.

SandraR said...

Heb er maar één woord voor.... PRACHTIG!!!
.....
.....
Nog een woord gevonden: JUWEELTJE!!

Groetjes, Sandra

Wilma24 said...

Wat een super gaaf huisje zeg
Ben er gelijk verliefd op
Super mooi

Liefs wilma

marika said...

wwauw!echt heel erg mooi

groetjes,marika

Angela said...

Wat een schitterend idee Saskia!!!
Te mooi voor woorden!!!!
grt Angela

creacora said...

o schitterend dat Theehuisje prachtig gemaakt Saskia !!

Groetjes Cora

Juls said...

wow!!! so creative!! such a work of art!!! Hugs juls

Adriana said...

wauwwww super mooi sas:)

Ingrid said...

ik heb dit huisje ook al twee keer gemaakt, hij is zo leuk.
jouw huisje is ook super geworden. ik heb er inderdaad ook zelf een binnedoosje ingemaakt, bij mij vlogen de zakjes ook alle kanten op.
nu kan aan de zijkant nog wat bonbons doen.
groetjes ingrid