Thursday, May 26, 2011

alweer de laatste bijdrage voor Gek op Copic

Wat gaat een maand toch snel.
Dit is alweer mijn laatste bijdrage voor gek op copic.
Ik vond het SUPER GAAF dat 4 weken hun GD was.
Maar dames van Benelux Copic Team dank jullie wel dat ik jullie GD mocht zijn voor deze maand.
Deze keer heb ik gekozen voor een schuine easel kaart met laadjes
 Het papier is van Maja Design
Het lint, knopjes, koord en rozen komen van Scrap en More
De vlinder is gemaakt met een Magnolia Doohickeys
 En verder heb ik gebruikt gemaakt van 4 zwaluw lucifersdoosjes.
En het kleine vlindertje komt uit mijn eigen voorraad.
Voor dit kaartje zijn de volgende keuren gebruikt
• Haren: E31-E35-E39
• Huid: E000-E00-E11-E51-R20
• Jurk en boots: E41-E42-E43
• Jas: G40-G82-G94
• Bloempot: E40-E41-E42-E43, 
Y11-Y15-Y17-Y21- YG67-YG25-YR07


Dank je wel voor je bezoek en hopelijk tot de volgende keer,

Knuff Sas



6 comments:

SandraR said...

Prachtige kaart er! Een mooie afsluiter van je GD-schap.
Origineel idee ook!

Groetjes, San

chantal en sygrid said...

schitterende kaatr saskia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Juls said...

gorgeous! Hugs Juls

Riet said...

Wat heb je dit schitterend gemaakt Saskia.

Liefs Riet.

Wilma24 said...

Hoi Saskia,
wouww wat een mooie creatie, hij is echt schitterend.
leuk dat je ook bij het dt team zit bij angelique erg leuk om te doen he!!
ik wou dat ik soms wat meer tijd heb.
fijne avond

groetjes wilma

Helga said...

Wouw, prachtig doosje, hele mooie kleuren ook.
Mooie afsluiter van je GD.


Gr.Helga