Monday, March 1, 2010

Pixie Heidi with bal

Ook dit kaartje heb ik gisteren zitten maken.
Pffffffh wat een storm gisteren, het was echt weer om lekker binnen te blijven.
Ik had gisteren volgens mij echt een pixie virus te pakken,
want ik heb die dag 3 kaarten van pixie's gemaakt.
Dit is het tweede kaartje van die serie. Ik moest nog een kaartje maken voor één mijn vriendinnen.
Maar zij hou niet van drukke kaarten.........
maar wel van pixie's vandaar die beetje kale kaartje.
Ik heb in ieder geval voor een Pixie van CC Desgin gekozen.
Eigenlijk is het een kerstplaatje maar er zit een strikje op het haakje van de kerstbal, dus nu kan ze het hele jaar gebruikt worden.
De kleuren die voor de pixie zijn:
Voor de huid: E00 - E02- E51
Voor de vleugels: B00
Voor de laarzen en kleren: 00 - YG05 - YG06 - YR02 en YR65
En voor de haren: YR02 en YR65

No comments: