Monday, June 1, 2020

Polka Dot Pals - Douglas Don't Panic

Hoi Allemaal,

Vandaag kom er weer een hoop nieuwe gave digi's uit bij Whimsy stamps.

Deze digi "Polka Dot Pals - Douglas Don't Panic"  van Barbara Sproatmeyer kon je 25 mei j.l. voor niks scoren via het facebook page van Whimsy Stamps and Inspiration. Mocht je dat gemist hebben dan kun je nu kopen via hun webstore.

Maar WAUW wat was deze gaaf om te kleuren. Ik ben een echte Science Fiction, dus eigenlijk ging het kleuren bijna vanzelf.
Dit is mijn tweede versie van Douglas en ik denk dat er nog wel één bij komt.


Ik heb hem in iedere geval met heeeeeeeeeel veel plezier zitten kleuren  met mijn Copic Markers.
Ik heb hem heel simpel gemat met twee kleuren papier en alle kleine details zoals de sterren en letters heb ik aangebracht met een witte Gel pen. 

Vind je deze digi ook leuk dan kun je hem hier vinden : klik maar eens op het plaatje, dan kom je van zelf op de juiste pagina

Polka Dot Pals Douglas Don't Panic - Coloring Scene Digital Stamp - Whimsy Stamps

Hopelijk tot de volgende keer,








1 comment:

Bernadet said...

Wat een pracht van een kaart Saskia!
Je hebt de digi geweldig ingekleurd!