Tuesday, December 1, 2020

Santa's Jolly Smile by Meljens Designs

 hoi allemaal,

Ook deze maand heeft Whimsy Stamps weer een stel fanatische digitale stempels uitgebracht de ene nog mooier dan de andere. Voor deze maand heb ik gekozen voor een digitale stempel van Meljens Designs.  Santa's Jolly Smile is echt een hele leuke digi om te kleuren.


 Samen met het mooie digitale papier van Whimsy Stamps heb je in een handomdraai een fantastische Kerstkaart. Het papier wat ik hier voor gebruikt heb heet Old Glory Papers
De tekst "Season's  greeting "is één van de tien teksten die terug kunt vinden bij de digitale tekstenstempel  Christmas Sentiments. Verder heb ik nog wat rode Cardstock, lint en druppel uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Ik heb de volgende Copic kleuren voor Santa gebruikt.
R05-R29-R59, E00-E00-R02, YR07-Y35-Y38, YG03-YG01-G17-E07, C1-C0-C00, B01-00 en de blender

Wil jij ook een van deze gave digtale producten kopen dan kun je vinden via de volgende link (even op het plaatje klikken)


  
Zo dat was die voor deze keer. Ga je ook even kijken wat onze andere DT leden voor prachtige creaties hebben gemaakt.  Die kun je vanaf  december vinden op Whimsy stamps






1 comment:

Stacy Morgan said...

This is adorable. The papers are fun, Santa is totally sweet and I like the layout you used. Very festive and adorable Christmas card.