Tuesday, August 2, 2016

Studio Light FB puzzeltocht


Hoi allemaal,
Hallo, leuk dat jullie mij ook gevonden hebben. Ik zit ook Design Team van Studio Light. Natuurlijk doe ik ook mee met de "Romantic Summer" puzzeltocht van Studio Light. Dit heb ik gemaakt met de mooie materialen uit deze lijn. Ik hoop dat je al mijn collega-DT leden kunt vinden. Veel succes met het vervolg.
 
Je kunt  je reactie plaatsen na 20.00 uur op FB page van Studio Light

Dit is mijn bijdrage:



Ook ik ben aan de gang gegaan met de nieuwste stempels en stansen van Studio Light.
Ik heb een schutkaartje gemaakt met de onderdelen van de nieuwe lijn Romantic Summer.
Ik heb vooral gebruik gemaakt van de stansen die ik bewerkt heb met Panpastel.

 


Al deze artikelen kun je vinden bij jouw hobbywinkel

 
Heel veel succes met het vinden van onze DT leden.

10 comments:

Ine said...

Prachtig!

Giny said...

Wat mooi Saskia...en wat leuk zo'n puzzeltocht.
Ben ook gelijk je volger geworden.
Kan ik van je mooie creties blijven meegenieten.

Lieve groet Giny

Miriam's creablog said...

een mooie tagkaart, jij bent nr 1 van de puzzeltocht. hihi. gr. Miriam.

Jolanda's Blog said...

Prachtige crea, Saskia!! Leuk om mee te doen aan de puzzeltocht ook.
groetjes Jolanda

crea sonja said...

Heel mooi!
Sonja

Loes Oorschot said...

Erg mooi!

Renate said...

Je legt ons vandaag wel heerlijk in de watten met deze prachtige label.
'T zit echt vol met de mooiste details.

-xies- Renate.

Antoinette Voorn said...

Heel mooi deze onderwaterwereld.. Prachtige SL lijn met romantische touch

Miranda's Creative World said...

Super!

Vigdis said...

Prachtig :-)