Sunday, January 17, 2016

Happy Brithday


Hoi Allemaal,

Want zijn er toch veel leuke digi's te koop. Ik weet af en toe gewoon niet meer welke ik nu zal gaan kleuren. De ene is nog mooier dan de andere. Deze keer heb ik voor een lekker eigenwijs jongentje gekozen van Mo's digital pencil shop. Ik heb deze digi afgedrukt op Perfect Colouring Paper. Dit papier is speciaal ontworpen voor het kleuren met Copic Markers, dit papier is wat zachter dan DCP papier.


Om de een of andere reden vind ik tegenwoordig CAS kaarten het mooist. Met dit soort kaarten komt het kleurwerk toch zo mooi uit. Je zult ze dan ook vaker van mij gaan zien op ons blog. Dat wil niet zeggen dat ik geen ander soort creaties meer ga maken hoor! 

TIP:
Voor het printen gebruik ik speciale inkt van Epson die niet reageert op de inkt van de Copic Markers. Epson verkoopt diverse printers met watervaste inkt. Vraag hiernaar als je een printer aan gaat schaffen en je wilt er digi's mee gaan printen. Ook kun je een laserprinter gebruiken. 


Uiteraard is dit plaatje weer gekleurd met Copic Markers:
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt.
Huid: E0000-000-00-02-11-13 en R02
Haar: E50-53-55
Blauw tinten: B02-05-B26-29
Geel tinten: YR15-Y13-15
Kaki tinten: E84-87-89
Grijs tinten: N1-3-5-7
Grond: W00-0-1

De tekst stempel is van Noor Design,

een creatieve groet van 

No comments: