Thursday, January 22, 2015

Happy Birthday paddenstoel

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een echte Copic Airbrusch. Dit apparaat stond al zo lang op mijn verlanglijstje, dus ik heb helemaal happy nu ik hem eindelijk heb. Natuurlijk ga ik die ook heel veel gebruiken. Bij dit project heb ik hem voor het eerst gebruikt en er gaan nog veel meer projecten volgen.
 
 
 Ik heb de hoed van de paddenstoel en de letters heb ik geairbrusht met de volgende kleuren, YG07 en B04. Ik persoonlijk gebruik het liefste de originele Copic Markers voor deze techniek omdat hier  meeste inkt in zit. Plus deze markers passen precies in de Air Adapter, die bij de airbrusch hoort.
 

Ook deze keer heb ik alweer een digi gebruikt van Mo's Digtal.....deze jonge dame heet Amanita. Natuurlijk heb ik haar weer gekleurd met Copic markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Voor het meisje
Huid: E000-00-01-02
Haar: YR23-27
Jurk en schoenen: YG01-05-07-09
Vleugels: BG000-01-02
Bloem: YG00-03-13-17 en Y15-YR18

Voor de paddenstoel
Binnenzijde: E84-87-89
Bovenzijde: R39-89, YR18 enY37


De stippen op beide paddenstoelhoeden heb ik gemaakt met structuurpasta. De stam heb ik gemaakt met geribbeld karton. Verder heb ik een Shape Art mal en Stans gebruikt van een bekend Nederlands merk. Het kaartje heb ik verder aangekleed met allerlei leuke dingen.
 

Zo dat was die weer voor deze keer..........tot ziens en hopelijk zien we je snel terug op ons blog.

1 comment:

Anonymous said...

Sprakeloos mooi...écht schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby