Pagina's

zondag 6 juli 2014

Trouwtaart

Ik weet al maanden dat een trouwkaart moet maken voor het trouwfeest van één van mijn bazen. Maar ik heb het weer eens tot het einde uitgesteld. Ik wilde perse iets speciaals maken, maar ik wist niet precies wat ik moest maken. Maar van de week was ik bezoek bij Diny, liet ze haar taartkaart zien. Zij had haar kaart op een super leuk manier verwerkt en dat heb ik als basis gebruikt voor mijn trouwtaart. Zij had haar kaart geplakt op een stukje kurk zodat de taart een groter vlak heeft om op te staan.  Maar voordat ik precies wist hoe ik alles moest gaan verwerken was ik wel een paar uur verder.
 Want ik wilde perse een afdrukje bij de taart. Maar de digi's die ik leuk vind zijn allemaal te veel groot om boven op de taart te plaatsen. Dus heb ik er voor gekozen een digi voor de taart te plaatsen. Ik heb een heel klein plateau gemaakt waar de digi tegen aan geplakt zit en die heb ik zo in gebouwd met bloemen en lint zodat je hem niet meer kunt zien. .
Verder heb ik echt allerlei kleine dingen zoals kralen, bloemen en lint op de taart geplakt zodat het net een bruidstaart is. De bovenzijde zit nog een smalle opening zodat daar een klein kaartje met de felicitaties in kan.
 
Dit zijn copic kleuren die ik gebruikt heb voor digi.
 
Voor de huid van de bruid en bruidegom:
 
 
 
Voor de haren van de bruid:
 
Voor de haren van de bruidegom:
 
De ogen en lippen:
 
 
De jurk van de bruid:
 
  
 
Het pak van de bruidegom:
 
  
 
Ik wil je jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die jullie plaatsen bij mijn creaties hier en op Facebook.
 
Tot de volgende keer,
 

10 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Stunning designed creation, love those flowers like that.xx
The Journey is the Start

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wauw Saskia, wat een schitterende creatie :D daar zullen ze wel heel erg blij van worden en zich extra speciaal voelen.
Lieve groetjes Alexandra

Dina zei

wauh super mooi prachtig

Marrie zei

Hallo Saskia,

Wat een schitterende creatie is dit zeg en wat heb je het schitterend gemaakt allemaal ik krijg zelf ook een leuk idee nu ik dit zie bedankt om het ons te laten zien zo fijn dat bloggers elkaar inspireren!!

Lieve groetjes Marrie

Marleen van der Most zei

Echt geweldig mooi Saskia!
Groetjes, Marleen

Yvonne zei

Wow Sas helemaal geweldig!!! Die bloemen ervoor heb je zo gaaf gedaan.
liefs Yvonne

Arlene zei

How delightful your project is. I love the bride and groom and your coloring.

jolanda zei

mooie kaart

Aartje zei

Prachtig resultaat, hier kun je prima mee voor de dag komen bij je baas.
Groeten, Aartje

Jacky777 zei

Schitterend Saskia,super ingekleurd!