zondag 20 juli 2014

Flowerhead

Op 13 juli heb ik samen met een paar lieve knutselvriendinen vriendinnen een workshop gevolgd bij
 Miranda van den Bosch, Mixed Media Finnabair. Ik had eigenlijk helemaal niks met mix media, maar door deze workschop ben ik er toch heel anders tegen aan gaan kijken.
 We kregen allemaal een canvas die we mochten bewerken met structuurpasta om een beetjes structuur te kregen op je canvas. Daarna mocht je een foto aan gaan kleden met allerlei bloemen en prulletjes. Daarna moest je alles helemaal wit maken met Gesso. Eigenlijk moest alles helemaal wit worden, maar ik vond het wel mooi dat de kleuren van de bloemen een beetje blijven doorschijnen. Dus ik heb geen tweede laag gesso aangebracht.
Eigenlijk moest je je canvas kleuren met inkt, maar ik schrok zo van de fel van de inkt. Dat heb ik gekozen om op te zetten met Panpastel. De schaduw rond het gezicht is aan gebracht met een heel zacht potlood 8B, dit is gedaan om het gezicht omhoog te brengen.

Welke kleuren heb ik gebruik:
 
 
Je kunt zoals je kunt zien kun je deze nieuwe kleuren heel erg goed combineren met de reeds bestaande kleuren.

Tot de volgende keer,

4 opmerkingen:

Loz zei

WOW!! This is AMAZING Saskia..loz

Christina zei

Helemaal super Saskia!
Groeten Kristel

Dina zei

prachtig sas

Brenda zei

Dit is gaaf zeg!!