dinsdag 10 juni 2014

The Green Fairy

Deze keer wilde ik jullie laten zien dat je heel gemakkelijk verschillende Copic kleurfamilies door elkaar kunt gebruik. De meeste mensen gebruiken de standaard kleurcombinaties. Maar als je experimenteert met de kleuren kom je er achter dat er heel erg veel verschillende combinaties mogelijk zijn. Ik laat jullie met detail foto's zien welke kleurencombinaties ik heb gebruikt voor dit afdrukje.
 
Voor de oren van de fairy: 
  
 
 
Voor de oranje/gele orchideeën:
voor de bloembladen:
 
Voor het hart van de bloem:
 
  

Voor de paarse Orchideeën:
Voor het hart van de bloem:
 Voor de bloembladen:
  
  

Voor de paarse bloemen:
voor de bloembladen:
 
  
 
Voor het hart:

De roze en rode bloemen:
Voor de roze bloemen:

Voor de rode bloemen:
 
Verder heb ik nog de volgende kleuren gebruikt voor de haren en wenkbrauwen:

Voor het gezicht: 
  
Voor de accenten op het gezicht
    
Voor de lippen:
 Voor de ogen:
  
Voor de waterdruppels:
  

 Voor de parels:
  
 
 
  Voor de groene bladeren en takken:
 
en voor de achtergrond:
 
  
De witte accenten zijn gezet met Copic Opaque White

Ik hoop dat jullie iets kunnen met deze kleuren combinatie.
Het kleurenboekje wat ik jullie belooft heb is bijna klaar....binnenkort kunnen jullie de eerste bladzijden downloaden.

6 opmerkingen:

Dina zei

prachtig , eens heel wat anders super mooi

Crea S zei

Adembenemend! Ik ben echt sprakeloos! Mijn complimenten! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

aussie aNNie zei

WOW Sas this is STUNNING, love your blog love your ideas and love your colouring...I have joined as a new follower. I have candy sponsored by three wonderful artist if you wish to join my blog and candy...cheers, luv aNNie
The Journey is the Start

Aartje zei

Wat een beauty, prachtig ingekleurd.
Groeten, Aartje

martine bourgois zei

Mijn reaktie als ik ze zag...ola wat is die mooi kleurrijk....echt een kaart met fijn werk om in te kleuren..super geduld en vaardig kunnen te werk gaan...super !!!

Chantal zei

Mooi!! De kleuren passen allemaal zo goed bij elkaar. Leuk om meerdere kleuren in een plaatje te verwerken.

groetjes Chantal