Pagina's

woensdag 25 juni 2014

She Devil


Voor mij is kleuren de perfecte afsluiting van een harde dag werken. Dit afdrukje heb ik van week zitten kleuren. Ik heb jullie van de week al een sneak peak laten zien om jullie lekker te maken...maar hier is ze dan eindelijk.

Het afdrukje wat ik gebruikt heb is de Amerikaanse tekenaar van Mitch Foust. Je kunt zijn tekeningen vinden op Deviantart.

Ik heb de volgende copics kleuren gebruikt:
   

Voor de haren:


Voor de lippen en tong:

Voor de horens:


Voor de vleugels:
 
 
Voor het goud:
 
Voor bikini en nagels:
  
Voor het zand: 
 

Voor de schedels: 
 


Voor de lucht:
 

Binnenkort laat ik jullie natuurlijk weer een nieuw kleurvoorbeeld zien.

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Schitterend Sas!
xxx Yvonne

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Yvonne zei

Snap er niet van! Ik reageer 1 keer en je hebt er gelijk drie! Hoe ik dat nu weer gedaan heb geen idee. hi,hi,hi..
liefs Yvonne

aussie aNNie zei

Another lovely card using a gorgeous image....beautiful designed as well...brrr cold one here today in Australia....♥aNNie x
The Journey is the Start

Dina zei

Niet echt mijn smaak, maar super gekleurd wauh

Janine Vegter zei

ziet er leuk uit hoor