Pagina's

maandag 9 juni 2014

Copics kleurenboekje deel 1

Zoals beloofd ga ik hier op het Colourstock blog beginnen met het delen van een Copic kleuren boekje. Dit heb ik in de loop van de jaren samengesteld. De informatie voor dit boekje heb ik over lange tijd verzameld en  komt echt uit alle hoeken van de wereld. In de aankomende maanden ga ik deze info met jullie delen zoals diverse kleurcombinaties voor gezichtjes, haren, dieren, natuur, sneeuw en nog veel meer andere leuke dingen.

As promised, I'm going to start sharing a Copic color booklet that I developed during the course of the years. I have collected a lot of  information, this info really comes from all over the world.
In the upcoming months, I will share all kinds of information with you, such as  color combinations for faces, hairanimals, nature, snow, and lots of other fun things.
Het eerste deel dat ik met jullie ga delen is een soort afstreeplijst. Op deze lijst kun je markeren welke markers en refill's je al bezit.
The first part of what I'm going to share with you is a kind of collective listOn this list you can mark which markers and refill's you already own.

Alle info op de bladzijden is in het Engels en je kunt het als PDF downloaden om zelf in te kleuren.  Het kan zijn dat je een account aan moet maken op boxnet, maar dit is gratis.
  
 All info on the sheets is in English and it's a PDF download tot colour it yourself. It may be that you need to cretate a boxnet accountbut this is for free.


Klik  hier om deel 1 te downloaden.
Click here to download part 1
  
 
Heel veel plezier met het in kleuren van de eerste bladzijden. Over een paar weken ga ik  het volgende deel met jullie delen!

Have fun colouring the first sheets. Within a few weeks I will share the next part with you!

Mocht je, ondanks mijnzorgvuldigheid toch iets ontdekken wat niet correct is, laat mij dit dan weten zodat ik dit voor je aan kan passen!


If you discover, inspite of my accuracy, some information wich is not right on the sheets, please let me know so I can adapt this for you.


 

Geen opmerkingen: