vrijdag 20 juni 2014

Bloghop met Multiliners

Bij Colourstock willen we elke maand een product uitlichten om jullie te laten zien wat er allemaal verkrijgbaar is. Deze keer zijn dat de Multiliners van Copic, deze zijn ideaal te gebruiken bijvoorbeeld bij Zentangle.
 
 
De Copic Multiliner is ontwikkeld om samen te kunnen gaan met de Copic Markers. Wanneer je tekent of schrijft met de Copic Multiliner en je gaat erover heen met een Copic Marker, zal de inkt niet uitlopen.

Hoe werkt het?
  • Hop van 20 juni t/m 23 juni  lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter. 
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
 

Onder alle blog hoppers verloten wij een Basisboek Zentangle van Tirion
 
 


 


Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :
Dit is wat ik voor deze hop heb gemaakt.


Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze kaart.
Scrappapier : Graphic 45 uit de serie Steampunk Debutante Collection "Mechanical Mind"
De raders zijn gestanst met de volgende stanzen: Rand gears en losse gears
Lint en scrapfloss: lokale markt.
Bloemen: rozen 

Het zwart heb ik aangezet met zwarte Panpastel
 
 
 
Lijnen van de stenen om het afdrukje zijn gezet met een multiliner van 0,3mm
Ik heb de volgende kleuren gebruikt!!!
Voor de huid
     

Voor de haren:  
  

Voor het leer:
 

Voor het Old Brass :
  
  
 
Voor het oude koper:
 
 
Voor de bril:
  
 
Voor de lijst:
 
Voor de achtergrond:
  
 
Voor de stenen:
  
 
Ik wens jullie heel veel plezier met de bloghop.
 
Tot de volgende keer!!
 

11 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Loving the steampunk card...awesome finish. ♥aNNie Fabulous creation, love this sweet image and colours used...super card...
♥aNNie The Journey is the Start

Ellen zei

Prachtig! Ik ben gek op steampunk. Groetjes Ellen.

marcelline bellaire zei

Prachtige kleuren saskia

Elizabeth zei

Schitterende kaart met een prachtig ingekleurde afbeeding!!

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wat een schitterende kaart weer Saskia. Prachtig ingekleurd en leuk detail die stenen langs de rand.

Lieve groetjes Alexandra

Vigdis zei

Wow, wat een prachtige kleuren. De combinatie met Steampunk is super.

ursula Uphof zei

Mooi kaart en prachtig ingekleurd.
Gr. Ursula

Lia vdB zei

Tja, dit had ik niet verwacht. Nog zo'n mooike. Dan geef ik jou toch ook een dikke vette 10!

Hartelijke groeten,

Lia

Blankina zei

Heel mooi!! Ja de copic multiliner is gewoon handig voor alles en nog wat!
LG BLankina

martine bourgois zei

mooie kaart ! speciale kaart zou ik durven voor een mannelijke gelegenheid !

Gerrittina zei

Wat een mooie kaart. Mooi afdrukje heb je gebruikt!

gr. GZ