Sunday, May 11, 2014

Woman with Lotus and Pearls

 
Één van mijn passies is toch wel het kleuren met copics. Als het even kan probeer ik iedere dag een paar uur te kleuren. Het liefste kleur alleen ik de afdrukjes in. Op het moment ben ik helemaal in de ban van de mooie digi's van Mitzo Sato-Wiuff.

Deze digi heet Woman with Lotus and Pearls

Voor dit afdrukje heb ik de volgende copics gebruikt.
Voor de huid:
   

Voor het haar:
  
 
Voor de ogen:
 

Voor de lotus bloemen:
  
 

Voor de lotus bladeren:
  

Voor de andere bladeren:
  

Voor de parels:
  
 

Voor de achtergrond: 
 
 
 
 
  

Tot de volgende keer.
 

5 comments:

Marianne said...

Wat een prachtige kaart is dit geworden.
Fijne zondag en liefs, Marianne

Marleen said...

Schitterende kaart en echt prachtig ingekleurd!
Groetjes, Marleen

Christa said...

prachtig sas, super mooie kleuren xx christa

Dina said...

wauh

Lia vdB said...

Van mij ook een WAUW!!! En weer eens iets anders qua stempel. Niet zoet, niet zonder neus en mond. Er zijn nog een paar 'hoofden' die ik op dit moment wel mooi vind.

Hartelijke groeten,
Lia