Monday, April 28, 2014

Me and my little Mouse

 Deze keer een gezellig kaartje, waar niet te veel op zit.
Wat ik wilde dat de nadruk op het afdrukje lag.
De kleuren van het afdrukje zijn helemaal afgestemd op het eerste designvelletje.
Deze materialen heb ik gebruikt voor deze kaart:
Vlindermal: Noor Blauwe mal - Rond met vlinders
Vorm van de kaart: Dutch Doobadoo  Shape Art - Label Romantic
Design papier: Noor Paper bloc - Spring
Charme: Stampsscraps - Zonnebloem
Lint en kant van de plaatselijk markt.

Het afdrukje is er één van de nieuwe serie van Magnolia.
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt voor die afdrukje:
Voor de huid: 
  
Voor het haar:
 
Voor de jurk:  
 
Voor de kat:
 
 
Voor de oren van de kat:
  
Tot de volgende keer!!
 
 

2 comments:

Thea said...

Prachtige kaart Saskia en wat een lief stempeltje! Mooi ingekleurd en de vorm van de kaart is ook heel bijzonder.

Groetjes Thea

Yvonne said...

Dit vind ik echt zo'n schatje!
liefs Yvonne