Pagina's

dinsdag 1 oktober 2013

Oktober Challenge op Magnoliaclub

 Deze maand hebben we weer een super leuke Challenge op Magnoliaclub helemaal in de tijd van het jaar.
 
Maak een herfstkaart en laat hierop hout terugkomen (houten embellies of delen van de boom/struiken zoals takjes, (vallende) bladeren, boomstam, bomen etc.).
Wat heb ik gebruikt:
- Scrappapier: Making memories "Just Chillin'
- Cardstock: Zwart en Bruin
- Memory Box: Hek
- Noor Design: 6410/0014 en 6410/0016
- Bloemen: WOC
- Witte puntjes: Molotow (white)
- overige: Xenos

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen.
Tot de volgende keer.

10 opmerkingen:

jolanda zei

wauw wat heb jij een super mooie creatie gemaakt

Dina zei

Wauh perfect super mooi met al die details

Dina zei

Wauh perfect super mooi met al die details

martina's kaartjes zei

heel erg mooi tafereeltje ! knap gemaakt ! het model is ook helemaal toppie !
grtjs, martina
x

Karin zei

Prachtig Sas!
gr. Karin

Margo zei

Prachtige creatie super mooi gemaakt.groetjes Margo.

julieprice3 zei

Love the scene you've created, very clever
Hugs Julie P

Corrie zei

Wauwww saskia
wat een super mooie creatie!!!

Groetjes Corrie

Chantal zei

Ohhhhh wauw meis, hij is werkelijk weer geweldig mooi! Ik kijk mijn ogen uit! Lieve groetjes, Chantal

Chris zei

Hi Saskia, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/