Friday, October 11, 2013

Magnolia Label

Deze label heb ik gemaakt voor labelketting actie op Club Cutie Kaarten Vitrine. Ik moest een ketting maken voor Chantal.  De basis van deze label is een tag van Magnolia die ik 250% heb uitvergroot. De achtergrond van de stans is gemaakt met panpastel. Verder heb ik gebruik gemaakt van Joy stempels 6410/0029 en die zijn bewerkt met 2 verschillende kleuren Paspastel. De stansen van Noor heb ik gebruikt6002/0251, 6002/0254 en 6003/0023. Het papier is van Maja Design. De bloemen zijn WOC. De houten vlinders komen van de Xenos.
 
Tot de volgende keer.

7 comments:

Pouwla said...

Heel mooi gemaakt Sas!
Liefs Pouwla.

martina's kaartjes said...

een hele mooie, geslaagde label ! knap hoor
grtjs,martina
x

jolanda said...

wow wat heb je dit super mooi gedaan

Dina said...

ziet er weer super uit mooi

Marga50 said...

Prachtige labelkaart Saskia. Fijn weekend, groetjes Marga.

Karin said...

Leuke label Sas,
gr. Karin

Renate said...

Super mooi gemaakt! Het is echt een pareltje.

-xies- Renate.