Friday, September 13, 2013

Besties Christmas

Wat ben ik toch gek op die natuurkleuren. Dus deze keer een kerstkaart helemaal in mijn eigen stijl. Wat heb ik gebruikt voor deze kaart.
- Scrappapier: Kars Paperpad Christmas
- Kraftpapier
- Lint en kant: Markt
- Bloemen en brad: WOC
- Stans: Noor Design 6002/2018
- Kristallen: Viva
- Parels: Action.
 
 Dit zijn de copic kleuren die ik heb gebruikt.

Skin: E0000-000-00 R10
Eyes: N5-E41
Browns: E41-42-44-81-84-89
Greens: YG91-93-95-97

Dit kaartje doet mee met de challenge van my bestie norge.

Dank je wel voor al die lieve complimenten op mijn vorige berichtjes.

7 comments:

Lenie said...

wat een schat van een kaart, heel erg mooi.
groeten Lenie

Toos Awater said...

Super mooi weer saskia

Lia.vdB said...

Ik mag deze kleuren ook wel hoor.

Groetjes,

Lia

Renate said...

Wauwie, dit is echt een leukerd.

-xies- Renate.

Chantal said...

wat een schatje is het geworden meis!

Eva Gro said...

So beautiful! Love your coloring, and choice in colors!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

Tove said...

What a sweet card:) Love what you`ve done with the fur on her coat and hat.

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs Tove
DT member at My Besties Norge