Sunday, August 18, 2013

Sandra's windmolen.

Een paar weken geleden hadden de beheerders van de Magnoliaclub en Cutie Kaarten Vitrine Club een workshop aan het volgen was bij Sandra's Scrapshop van Sandra's Scrapsels. Ik had haar al even af maar kon haar nog niet plaatsen omdat mijn zus en haar man deze molen hebben gehad voor 12,5 jarige huwelijksfeest......en dat was gisteren pas.
Sandra speciaal voor ons een geweldige workshop in elkaar gezet van een ouderwetse molen. Sandra had voor deze molen gemaakt omdat zij zelf vanuit haar hobbykamer uitkijkt op twee molen.
 De basis voor deze molen is de nieuwe papier van Kaisercraft gebruikt en verder de doohickey"Swirl en  vlaggenlijn". De slotjes zijn ook van Kaisercraft. 
Ik heb de aankleding van de molen aangepast omdat ik er een persoonlijk tintje aan wilde geven.

De grasrand aan de achterzijde van de molen is gemaakt met een Magnolia Doohickey en een oprolroosje met een stans van Marianne Design.

Alle rozen die ik gebruikt heb komen van verschillende winkels.

 De raampjes zijn ook door Sandra ontworpen en gesneden met de Silhouette. We hebben daar echte gordijntjes achter gedaan! Zelf heb ik ook nog een stukje mica achter de ramen geplakt.....zodat het lijkt of er echt ramen in zitten.
Ik heb iets andere Magnolia gebruikt dan de andere meiden omdat ik er een romantisch tintje aan wilde geven......zoals de roos in de handen van Edwin. 
Het was in ieder geval een super dag en Sandra dank je wel voor de leuke workshop.
 
 

7 comments:

An Smets said...

Knap gemaakt die molen, het ziet er niet simpel uit.
Ik vind je romantische afwerking wel leuk, zo'n oude molen heeft wel iets romantisch

Groetjes,
An

Dina said...

super mooi is die geworden

Marianne said...

Wat een mooie molen is dit.
Liefs, Mariane

Karin said...

Wat een kunstwerkje zeg, heel mooi!
Gr. Karin

Adriana said...

wat heb je weer je best gedaan:) echt super schittert.
xoxox Adriana

Renate said...

Is dit even gaaf gemaakt zeg. Prachtige details.

-xies- Renate.

sharon's shabby creations said...

Hoi Saskia,

Wat een prachtige kreatie zeg!! En vooral alle tijd die je hebt besteed aan alle details!!! Petje af!!

Groetjes Sharon