Wednesday, November 7, 2012

Joyful Tilda

Deze keer een simpel kerstkaartje. Ik wil graag bijna iederen die op mijn lijstje staat een zelf gemaakt kerstkaart sturen. Maar daar zijn ook mensen bij die niet zo van veel freubels houden.........dus een simpel kaart. Het papier dat ik voor dit kaartje heb gebruikt is van Papermania, Home for Christmas, dat heb ik gekocht bij Scrap en More.  
De stempel die ik gebruikt heb heet Joy ful Tilda en is ingekleurd met Copic Markers.De bedel komt van Stamps scraps. en het Zweedse lint heb ik gekocht bij Intratuin.
 
 

4 comments:

marion said...

Soms heeft een kaart niet meer nodig, dit is iig schitternd, knuf, Marion

Karin said...

Prachtig kaartje! Groetjes Karin

Dina said...

een prachtige kaart weer super

Chantal said...

Hij is geweldig Sas! Heel mooi gekleurd!!! Enne... hihihihi ik houd wel van frutsels hoor hahahaha Lieve groetjes, Chantal