Tuesday, April 17, 2012

Smashy Bob

Deze keer iets anders dan een kaart.
Ik wilde wat maken voor mijn vriendinnetje Naomi.
Ik had nog een heel leuk hart van MDF liggen en
dat heb ik bekleed met papier van My Minds Eye Love me.
De harten heb ik gemaakt met hartstanzen van Spellbinders Nestabilities
De swirl is een nieuwe mal van Cheery Lynn Designs
De vlinder is ook van Cheery Lynn Designs
De letters zijn gemaakt met een Tim Holz Sizzlits Strip Die, Type set
Alles wat ik verder nog gebruikt is verkrijgbaar bij Scrap & More.
Het hartjes lint komt uit mijn eigen voorraad
Het plaatje wat gebruikt heb is Saturated Canary en heet Smashy Bob.
En haar heb ik gekleurd met Copic Markers
Knuff Sas

11 comments:

chrilvian said...

mooooiii

Marga50 said...

Wat een leuk creatie heb je gemaakt Saskia. Fijne dag en groetjes van Marga.

Jolara said...

prachtig ! Liefs joyce

SandraR said...

Wat mooi, Sas!
Ik weet zeker dat ze er heel blij mee is!
Welke kleuren heb je voor het haar van de digi gebruikt?

Liefs, San

Dina said...

Ziet er weer rachtig uit mooi

Liesbeth said...

Erg mooi, en wat een leuke digi ook.
gr. liesbeth

Christa said...

super lief sas xx christa

Riet said...

Wat prachtig gemaakt Saskia.

Liefs Riet.

Yvonne said...

Heel erg mooi Sas!
liefs Yvonne

marion said...

Schitterend Saskia !! Liefs, Marion

Chantal said...

Wat heerlijk stoer en gaaf gemaakt Sas! Een toppertje meis! lieve groetjes, chantal