Friday, January 20, 2012

Happy Brithday.........



Een tijdje geleden had ik al van die leuke gift bags gekocht.
Ik had er nog steeds mee gedaan....
Maar hier is die dan.
Ik heb papier gebruikt uit een oudere lijn van
Dit is gewoon verkrijgbaar in de Webstore en Winkel.
De bloem heb ik gemaakt met een Magnolia Doohickey.
Daar heb ik een bedeltje aan gehangen met Scrappersfloss Bone
en daar heb ik grote roos opgeplakt.
Om te zorgen dat die niet los ging heb ik gebruik gemaakt van Rayher Lijm
Oeps... ik ben geloof ik op het moment ff verslaafd
aan dit soort afdrukjes.
Deze heet "the lotus princess" en is van Sureya.
Dit plaatje je gewoon downloaden van internet.
Op het hart van de bloem en vleugels
zit een beetje Ranger Stickels
En ze is gekleurd met Copic Markers.

7 comments:

Els said...

Schitterend mooi tasje hoor. Niet te zien dat je een oudere lijn hebt gebruikt. Erg leuk om dit aan iemand te schenken. Groetjes Els

Christina said...

Dat ziet er schitterend uit Saskia!
Groeten Kristel

SandraR said...

Wat een prachtig tasje! Mooie kleuren, leuke accenten en een schattige digi! Echt gaaf!

Liefs, San

marja said...

Wat een schitterend tasje Saskia,geweldig!!!
De digi is echt super!

Lieve groetjes|Marja.

Chantal said...

Hé Sas, wat een onwijs gaaf tasje heb je weer gemaakt zeg!!! helemaal top en ben benieuwd wie de gelukkige is die deze mag ontvangen, want ohhh wat is ie gaaf! Lieve groetjes, chantal

Aleida said...

Je tasje is heel mooi geworden, leuke digi, mooi afgewerkt.
groetjes,

marion said...

wauw Saskia, ik heb even door je blog gesnuffeld en ik vind het supergaaf wat je maakt ! ga zo door. Liefs, Marion