Wednesday, October 12, 2011

Wrapped up

Tja ook ik moet er aan geloven..........
Het wordt tijd voor het maken van kerstkaartjes
Deze keer heb ik gebruik gemaakt het super vrolijke kerstpapier van Kaisercraft Silly season.
....een keer wat anders dan rood en groen.
Het beertje is een nieuwe stempel van Me to You collectie,Winter wonderland
De ijssterren kun je natuurlijk ook kopen bij Scrap & More
Daar zitten kijken pareltjes op van Kaisercraft Pearls
Het lint en roosje komen uit mijn eigen voorraad............
maar de rest kun je allemaal kopen bij Scrap & More.
En de lijntjes voor mijn rijgwerk heb ik gemaakt
met de Tim Holtz design lineaal
Ik heb het beertje gestempeld met Memento inkt
op DCP papier Claire Fontaine.
En ik heb haar ingekleurd met Copic Markers
en uit gestanst met Nestabilities Reverse wonky
De achtergrond heb ik gemaakt met de Copic Marker Airbrush.
Knuff Sas


10 comments:

Karin said...

Wat een leuk kaartje Saskia, het afdrukje is erg schattig!

Yvonne said...

Sas, deze is wel zo lief!!! Wat zijn ze toch leuk he die Me to You beertjes!!
liefs Yvonne

Chantal said...

Wauw Saskia, wat een supermooie kaart weer! Ik kijk altijd zo graag naar je kaartjes! Groetjes, Chantal

Eveliene said...

Hoi Sas
wat een lieverd

gr eveliene

chantal en sygrid said...

schitterende kaart saskia
erg moi gemaakt
leuk ook zo in de niet tradionele kerstkleuren
liefs chantal & sygrid

Rachel said...

Prachtig!!! De Me to You beertjes zijn zoooooo leuk!!!
Groeten Rachel

SandraR said...

Wat een lieverd! Mooie stempel en mooie kleuren!!!

Liefs, San

Dina said...

schitterend is die geworden en die kleuren prachtig

Riet said...

Schitterende kaart Saskia,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown said...

OCH wat een sweetie