Friday, July 8, 2011

Gold star

Afgelopen zaterdag heb ik zelf een workshop derwent gevolgd bij Scrap en More.
Het was voor mij een opfris curcus .........
Maar toch heb ik weer dingen geleerd die ik nog niet wist.
Natuurlijk wilde ik wat ik geleerd had verwerken in een kaartje.
Dit kaart doet mee aan de Derwent Challenge.
Deze keer is de opdracht is van alles 2.
 Als basis heb ik Bazill Cardstock Twig en Brown gebruikt.
Het scrappapier is van Bo Bunny.
De vormen van de kaart zijn gemaakt met Spellbinders label eight.
Swirls met Doohickeys Swirl van Magnolia
 Verder heb ik gebruik gemaakt van Kaisercraft Pearls ,
De knopjes op de laadjes zijn de Tim Holtz,Hitch fasteners.
Dit alles kun je kopen in de webstore van Scrape en More.
Het beertje is een stempel van Me to You collectie
Dit beertje is gestempeld met Memento inkt op DCP papier.
Het beertje is gekleurd met Derwent potloden

Knuff Sas


6 comments:

Chantal said...

Prachtige kaart Saskia! Groetjes, Chantal

Christa said...

oww geweldig sas, leuk gedaan zo met die laadjes erin, totmorgen heb er zin in, mn tas staat al klaar hihi!! xx christa

Dina said...

een prachtige kaart , echt super, bedankt voor je deelname bij derwent

Yvonne said...

Harstikke leuk en echt prachtig gekleurd.
liefs Yvonne

Christina said...

Dat ziet er schitterend uit Saskia!
Groeten Kristel

Unknown said...

Hallo Saskia wat een grappig doosje heb je gemaakt. Ik hoop dat je hiermee in de prijzen valt bij je challenge waaraan je meedoet. Kwam via via op je blog, gelijk maar even volger bij je geworden.
Groetjes Scrapfanaat Peter