Tuesday, May 10, 2011

Recipe for Happines

Ik vond het boekje wat Angelique van Scrap en More
gemaakt had heel erg leuk.
Enige tijd geleden had ik zelf ook al zoiets gemaakt.
En toen vond ik dat wel heel erg leuk om te doen.
Dus ik heb er nog één gemaakt.
 Voor de kaart heb ik heel stevig papier gebruikt.......
eigenlijk is dit het papier voor het Distressen
Maar dit is heel erg ook fijn papier voor projecten
waarbij je stevig papier voor nodig hebt.
 Het papier wat ik gebruikt heb is weer Bo Bunny....
Dat is eigenlijk samen met My Mind's Eye en
Kaisercraft mijn favourite scrappapier
Het is lekker stevig papier en
het is meestal dubbelzijdig te gebruiken.
 Ook deze keer heb ik weer gebruik gemaakt van
Alle linten en bloemen kun je kopen bij Scrap en More.
Alleen de tak komt uit mijn eigen voorraad.......
Het versje komt van internet.
 Het stempeltje heet Hello Little ButterFly
en is van Magnolia.
En het afdrukje is ingekleurd met Copics.

Natuurlijk ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden
en hopelijk tot de volgende keer,
Knuff Sas



8 comments:

Unknown said...

wat een beatyyyyyyyyyyy en zo mooi gemaakt een echte topper

Liefs Nellie

Christina said...

Dat ziet er werkelijk schitterend uit Saskia!!
Groeten Kristel

SandraR said...

Wat mooi weer, zeg! Mooie kleuren en leuke details! Super!

Groetjes, Sandra

Inne said...

Wauw wat een mooie boekkaart...staat nog steeds op mijn verlanglijstje om te gaan maken, maar heb t nog niet aangedurfd. Als ik deze zie dat krijg ik er weer direct zin in.
Liefs Ingrid

Riet said...

Ohhh Saskia,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Tinie said...

Allereerst gefeliciteerd met je guest designer voor het gekopcopic.blog. Mooie creaties maak je!!! Ben gelijk volger bij je geworden:)

Groetjes Tinie

Yvonne said...

Wauw, Saskia ik vind het weer helemaal geweldig hoor! Had het al gezien bij Scrap&More maar dacht ook nog effe op jouw eigen bloggie reageren natuurlijk! Wat maak je toch geweldig mooie creaties.
groetjes Yvonne

Christa said...

erg gaaf saskia, de kleuren zijn ook top zeg liefs christa