Thursday, April 1, 2010

Pocket Card

Ik werk in een heel sociaal bedrijf.
Het is vestiging van een groter bedrijf in Maasdijk.
Onze vestiging is niet zo heel groot 9 man.....ikke en 8 mannen.
Iedereen op de hoogte van elkaars dingen,
soms is dat best lastig.
Dus het was even schrikken toen wij enkele weken geleden
een brief kregen dat onze grote baas geopereerd moest worden.
Nu is hij afgelopen dinsdag geholpen.
Gelukkig is alles goed gegaan, want het was een zware operatie.

Dus heb ik een kaartje voor hem gemaakt.
Ik was gisteren eigenlijk vrij maar ja gisteren was het paasontbijt.......
en die soort dingen verzorg ik altijd.
Dus ben ik speciaal voor het ontbijt terug gegaan naar mijn werk.
En na het ontbijt heb ik de kaart door mijn collega's
het kaartje laten onder tekenen. De reden dat ik een vrije dag had was eigenlijk wel een hele leuke.
Ik had me opgeven voor een copic curcus,
die gegeven werd door Angelique.
Het was een hele leerzame dag en was voorbij voor ik het in de gaten had.
Aan het einde van de dag heb ik me meteen op gegeven voor de Copics 2.
Want ik ben nog steeds aan het vechten met het schaduw geven aan de afdrukjes.
En dat gaat ze uitlegen in de volgende curcus op vrijdag 11 juni.
We hebben een super makelijk kleuren boekje gemaakt.
Dat boekje is een super leidraad bij het kleuren en
wordt verder uitgewerkt tijdens de vervolg curcus die zij geeft. Maar dat boekje plaats ik binnenkort.
Want ik moet de voorkant nog afwerken.

Dit kaartje gebruik ik trouwens voor de Just Magnolia Challenge van deze week

Dank je wel voor je bezoek,

6 comments:

Sheila said...

Great Card, love Edwin just peeking out from behind :-).
Thanks for joining us this week on JM.
Hugs
Sheila xx

Juls said...

this is just so gorgeous!! you are so creative!! I love it!! Hugs Juls

creacora said...

nou dat zal de baas op prijs stellen lief kaartje en ook leuk als de collega`s er allemaal wat in zetten
fijne pasen groetjes Cora

Bea van Ette said...

Hallo,

Ik ben maar gelijk een volger van je blog geworden! Ja, het was leuk hè bij Angelique?!

Groetjes, Bea

Hetty said...

Hallo Saskia
Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Ik ben gelijk volger van je geworden want ik vond het ook een hele gezellige dag bij Angelique. Als je zin hebt mag je bij mij ook komen kijken

gr hetty

~Denise Lynn~ said...

Super fun card! Love the fold and your papers and image. Thanks for joining in at Just Magnolia, hope to see you back again next week! :)