Sunday, April 4, 2010

Award gekregen

Ik kreegvan ochtend een hele leuke verrassing van Ineke
Op Dinsdag 13 Aprilheb ik hem ook nog een keer gehad van Yvonne.
Dank je wel Ineke en Yvonne voor deze award. Ik ben er heel blij mee.

Ik mag nu 10 dingen over me zelf vertellen.
1. Ik ben 40 jaar en woon al 22 jaar samen met de liefste man van de wereld.
2. Mijn twee zusjes, hun gezinnen en mijn vrienden zijn heel erg belangerijk voor me.
3. Ik ben gek op knutsellen.........vooral kaarten en kadodoosjes maken in allerlei soort technieken.
Maar scrappen heeft tegenwoordig mijn voorkeur.
4. Ik ga niet werken voor ik mijn mail, hyves en blog heb gelezen/gecontroleerd....erg hé!!
5.Ik heb net als alle andere freubelaars een zwak voor knutsellen spullen
.........ik heb eigenlijk veel te veel in huis........en er komt steeds meer bij.
6.Andere hobby's die ik nog heb zijn lezen, films kijken, bowlen en muziek luisteren.
7. Buiten knutsellen zijn, lezen, muziek luisteren, reiki en koken mijn andere hobby's
8. Ik heb intussen een aantal mail vriendinnen waar ik regelmatig freubel ideeën mee uitwissel.
9. Ik ben een van de creatieve designers van Card ect.Shop.
10. Ook maak ik regelmatig voorbeeld kaarten voor AVEC.....
die op de Engelse en Duiste televisie gebruikt worden als voorbeeld kaarten.

Nu mag ik de Award weer aan een aantal dames door geven.
Ik vind dat deze dames hem wel verdient hebben.
Tanja
Astrid
Caroline
Katja
Martine
Hennie & Semantha

Dank je wel voor je bezoek,

3 comments:

Hennie Plat en Semantha said...

Dank je wel hoor :)
Dat is super lief...
Heb hem weer doorgegeven.

Liefs van Semantha

Bea van Ette said...

Hallo Saskia,

Gefeliciteerd met je Award!

Nog prettige paasdagen en groetjes,

Bea

Katja said...

Hey wat leuk zeg!!!
bedankt daarvoor ik ga eens kijken aan wie ik hem door ga geven.
Groetjes,
Katja