Wednesday, February 17, 2010

Award gekregen



Deze Aword heb ik van Yvonne gehad.
Heel erg bedankt, Yvonne maakt mooie kreatieve dingen
........... ga maar eens kijken op haar blog.
Persoonlijk ken ik haar niet,
maar wij hebben regelmatig een erg leuk contact via de mail en via
Tevens zijn wij allebei Creatieve Designer bij Card ect. Shop

Bij deze award horen ook een paar regels:
1. Bedankt de persoon van wie je de award hebt gekregen
2. Plaats de award op je blog
3. Geef de link van wie je de award hebt gekregen
4. Noem 7 dingen van jezelf
5. Geef de award door aan 7 andere bloggers
6. Link de bloggers op je eigen blog
7. Geef aan de bloggers door dat ze een award hebben gekregen

En dit zijn de 7 dingen die over me zelf kan vertellen.
1. Ik ben 40 jaar en woon al 22 jaar samen met de liefste man van de wereld.
2. Mijn twee zusjes, hun gezinnen en mijn vrienden zijn heel erg belangerijk voor me.
3. Ik ben gek op knutsellen.........vooral kaarten en kadodoosjes maken in allerlei soort technieken.
Maar scrappen heeft tegenwoordig mijn voorkeur.
4. Ik ga niet werken voor ik mijn mail, hyves en blog heb gelezen/gecontroleerd....erg hé!!
5.Ik heb net als alle andere freubelaars een zwak voor knutsellen spullen
.........ik heb eigenlijk veel te veel in huis........en er komt steeds meer bij.
6.Andere hobby's die ik nog heb zijn lezen, films kijken, bowlen en muziek luisteren.
7. Ook maak ik regelmatig voorbeeld kaarten voor AVEC.....
die op de Engelse en Duiste televisie gebruikt worden als voorbeeld kaarten.

Ik mag deze Award ook weer door geven,
En dit zijn de dames van wie ik vind dat ze dat hebben verdient.

3 comments:

Katja said...

Saskia bedankt voo mijn award. Erg leif van je.

Groetjes,
Katja

Durvina said...

Bedankt voor je award, ik heb hem zojuist geplaatst.

Groetjes, Durvina

Angelique said...

dank je wel voor de award! Ik neem het meteen even mee, heb het al diverse keren gekregen dus zal je naamr er even bij zetten!! Lief van je hoor!!